Gastenboek

Beginnen met lessen?

Damian polloni
29/05/2026

Damian polloni,

Patricia bedankt voor de leuke, gezellige lessen met jouw en extra bedankt dat met mij vandaag mee wilde dat was heel lief van jouw.
Lieve groetjes van mij.

Milan Janssen
22/05/2026

Super fijne en leerzame lessen gehad bij Marleen.
Marleen is een echte vakvrouw!
Rijschool Sandra is zeker een echte aanrader.
Bedankt!

Fenna
30/03/2026

Dankzij de gezellige, leerzame rijlessen en het vertrouwen dat Patricia mij gaf, ben ik vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs.
Patricia, ontzettend bedankt voor alles!💖

Nadine
17/03/2026

Fijne en leerzame rijlessen gehad bij marleen! Zeer tevreden

Muriëlle
17/03/2026

Super gezellige en leerzame lessen gehad van Sandra, alles werd fijn en duidelijk uitgelegd waardoor ik in 1 keer ben geslaagd! Echte aanrader!

Mylou Suylen
06/03/2026

Ontzettend fijne lessen gehad van Sandra, alles werd fijn en duidelijk uitgelegd, waardoor ik in 1 keer ben geslaagd !

Kimberley
12/02/2026

Super lessen gehad van Patricia. Echte aanrader.

milan martens
10/02/2026

joyce heeft me heel goed lesgeven en op mijn gemak gesteld ik heb namelijk adhd

milan martens
10/02/2026

joyce heeft mij echt goed geholpen en om mijn gemak gesteld

Fleur
22/01/2026

Super gezellige en leerzame lessen gehad van Patricia waardoor ik in 1 keer ben geslaagd!! Alles werd rustig uitgelegd en kreeg nooit het gevoel dat ergens druk op stond. Een aanrader voor iedereen 🙂

Schrijf een review